מיוצר בישראל

מוקד שירות בנתיב הנסיעה

שירות תמיכה ללקוחות בנתיב הנסיעה, אומר שכל מה שנותר לבעל החניון לעשות כדי לתפעל את החניון, הוא כלום. אנחנו דאגנו להכל.

שירות תמיכה ללקוחות בנתיב הנסיעה, אומר שכל מה שנותר לבעל החניון לעשות כדי לתפעל את החניון, הוא כלום. אנחנו דאגנו להכל.

סקירה כללית

עם השירות לקוחות של "חניה כחולה" – LIVE בנתיב הנסיעה, לא תזדקק לאף אחד בחניון. ממערכת חניה מהירה ואמינה ועד למענה מקצועי ללקוחות הקצה (הנהגים), החניון יעבוד בעצמו 24/7.

איך זה עובד?

1. אינטרקום (מצויד במצלמת HD) מותקן בנתיב הכניסה והיציאה.
2. אם הנהגים זקוקים לעזרה, פשוט לוחצים על כפתור הקריאה באינטרקום.
3. נציג שירות של "חניה כחולה" זמין לסייע לנהג 24/7.
4. כל קריאת שרות מתועדת אוטומטית בלוג המערכת בענן ושקופה בכל עת לבעל החניון וע"פ הנחייתו מראש.
מוקד שירות לחניונים
רקע
מודל טכנוסו
התקדמו לחניה חכמה

5 יתרונות מרכזיים בשירות:

חץ טכנוסו

עומס בנתיב מופחת משמעותית מכיוון שהנהגים מקבלים סיוע מיידי, ואינם צריכים להתקשר או לחכות למישהו שיגיע לעזרתם.

חץ טכנוסו

נציג השרות רואה את הנעשה בנתיב ומדבר עם הלקוחות בזמן אמת. בנוסף לנציג יש גישה לנתוני מערכת החניה ולמידע המדויק ביותר.

חץ טכנוסו

אם יש בעיה במערכת, צוות התמיכה של טכנוסו מאתר אותה ומטפל בה ללא צורך להמתין שמנהל החניון ידווח על תקלה.

חץ טכנוסו

מכיוון שאין צורך בהקמת חדר בקרה מקומי/איזורי ייעודי בעל החניון חוסך כוח אדם נוסף.

חץ טכנוסו

כל הקריאות והפעולות נרשמות בלוג המערכת בענן לשקיפות מלאה בכל עת.

מוקד שירות בנתיב הנסיעה לחניון
מוקד שירות בנתיב הנסיעה

באותו נושא

כללי

יתרונות המערכת

ממשק ניהול ואפליקציה המערכת כולה נמצאת בענן המערכת כולה נמצאת בענן​ ולכן אין צורך בשרתים ועמדות קליינט יקרים. חיבור מכל מקום בעולם ניתן להתחבר למערכת

קרא עוד »
כניסת לקוחות טכנוסו

כניסת לקוחות

בחר באפשרות המתאימה עבורך

רוצה לקבל עוד פרטים על שדרוג החניון וחוויית החניה?
יש להשאיר פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליך.

קטלוג מוצרים

לקבלת הקטלוג אליכם למייל מלאו את הפרטים למטה

קטלוג המוצרים של Technoso